
160 valandų mokymai pedagogo kvalifikacijai įgyti asmenims, turintiems aukštąjį universitetinį išsilavinimą ir 3 metų pedagoginio darbo stažą
(Pagal LR ŠMS ministro įsakymo V-774 6.2 punktą)
Kursų planas:
Eil. Nr. | Dalyko pavadinimas | Kreditai | Teorija (ak. val) | Praktika (ak. val) | Savarankiškas darbas | Iš viso | Atsiskaitymo forma |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Pedagogika | 2 | 10 | 8 | 34 | 52 | E |
2. | Pedagoginė psichologija | 2 | 10 | 8 | 34 | 52 | E |
3. | Dalyko didaktika | 2 | 10 | 12 | 34 | 56 | E |
Iš viso: | 6 | 30 | 28 | 102 | 160 |
Kursų kaina vienam dalyviui – 200 €.
(Klaipėdos universiteto dėstytojams kursai nemokami)
Kursai vedami nuotoliniu būdu.
Kursai vedami susirinkus grupei. Jei pageidaujate dalyvauti šiuose kursuose, prašome registruotis čia: Registruotis
Artimiausi mokymai vyks (susidarius grupei) nuotoliniu būdu (Moodle ir Zoom).
Daugiau informacijos ir tvarkaraščius žr. ARTIMIAUSI RENGINIAI
Atsakingas asmuo
dr. Dalia Jakulytė
+370 46 398580
dalia.jakulyte@ku.lt
2025–2026 m. KU SHMF Socialinių pokyčių studijų centro seminarų ciklas
Antrasis seminaras –
2025 m. spalio 28 d. 15:00–17:00 „Gyvenimo eigos tyrimai: metodologinės prieigos socialinių pokyčių analizėje“
Tikslinė grupė – doktorantai, dėstytojai, tyrėjai
Lektorė – dr. Sigita Kraniauskienė
Anotacija
Seminaras skirtas aptarti mišrius tyrimo metodus taikomus socialinių pokyčių analizėje. Pagrindinis dėmesys bus skiriamas gyvenimo eigos – tranzicijos į suaugystę – tyrimams, kuriuose pasitelkiami mišrūs tyrimo metodai.
Seminare bus pristatomas tyrimų, analizuojančių jaunimo patirtis socialinių transformacijų ir istorinių lūžių kontekste, metodologinis pagrindas. Bus atskleidžiama, kaip gyvenimo istorijos pasakojimai (biografinis metodas), gyvenimo eigos kalendoriai bei demografinė kohortų kaitos analizė leidžia atskleisti individualias suaugystės patirtis kolektyvinio lygmens gyvenimo eigos procesų kaitos kontekste.
Renginys skirtas tyrėjams, doktorantams ir studentams, besidomintiems kokybiniais bei mišriaisiais metodais, biografiniais tyrimais.
Trečiasis seminaras –
2025 m. gruodžio 3 d. 15:00–17:00 „Sisteminės apžvalgos kaip mokslinio tyrimo metodo planavimas ir taikymas“.
Seminaras vyks nuotoliniu būdu, Zoom platformoje.
Tikslinė grupė – doktorantai, dėstytojai, tyrėjai
Lektorė – doc. dr. Džiuginta Baraldsnes (Norvegija).
Anotacija
Seminaro dalyviai susipažins su sisteminių apžvalgų metodais bei atliks praktinius pratimus, siekiant geriau suvokti šio metodo esmę ir paskirtį.
Sistematinės apžvalgos šiandien vis dažniau naudojamos edukologiniame tyrime bei jų rezultatais remiamasi priimant sprendimus švietimo srityje. Kai jos atliekamos tinkamai, jos tampa svarbiu įrankiu nustatyti, kas jau yra žinoma (ir kas dar nežinoma) iš ankstesnių tyrimų (Gough ir kt., 2017). Sisteminės apžvalgos tikslas – pateikti aiškią informaciją apie patikimus įrodymus tam tikra tema, identifikuojant ir vertinant atskirus tyrimus bei apibendrinant jų rezultatus. Pagrindinis principas – vengti žinių iškraipymo, taikant metodišką ir aiškiai apibrėžtą metodą.
2025 05 05 | Naratyvas kokybiniuose tyrimuose | dr. Giedrė Strakšienė |
2025 10 28 | Gyvenimo eigos tyrimai: metodologinės prieigos socialinių pokyčių analizėje | dr. Sigita Kraniauskienė |
2025 12 03 | Sisteminės apžvalgos kaip mokslinio tyrimo metodo planavimas ir taikymas | dr. Džiuginta Baraldsnes |
Atsakymai į tavo klausimus
Jei turite klausimų, mūsų komanda pasiruošusi padėti!