Pirmojoje renginio dalyje KU atstovai susitiko su LearnLab generaliniu direktoriumi Yngve Lindvig (Norvegija). Svečias pristatė sparčiai tobulėjančią „LearnLab“ platformą bei supažindino su jos panaudojimo galimybėmis, užtikrinant kokybišką mokymą universitetuose, taikant DI sprendimus socialinių mokslų ir sveikatos priežiūros tyrimuose bei skatinant mokymąsi visą gyvenimą bendruomenėje. Susitikimo metu taip pat diskutuota apie DI vaidmenį universitete, į besimokančiųjų poreikius orientuotų studijų vykdymą bei mokymosi visą gyvenimą galimybių Klaipėdos regiono gyventojams plėtrą.
Vėliau vykusi apskritojo stalo diskusija subūrė socialinius partnerius ir Klaipėdos miesto švietimo bendruomenę. Jos metu EDUTECH STEAM laboratorijos mokslininkės doc. dr. Gražina Šmitienė ir prof. dr. Julija Melnikova pristatė naujausius Pedagogikos katedros tyrimus DI ir ugdymo kokybės kontekste. Mokslininkės kvietė Klaipėdos miesto švietimo bendruomenės atstovus diskutuoti apie DI vaidmenį gerinant ugdymo kokybę mokyklose, taikant DI grįstą formuojamąjį vertinimą bei organizuojant projektais grįstą mokymąsi.
LearnLab generalinis direktorius Yngve Lindvig diskusijos dalyviams pristatė įžvalgas apie skaitmeninę pedagogiką, o su „LearnLab“ mokymo(si) platformos galimybėmis Lietuvos mokykloms supažindino LearnLab atstovės Norvegijoje Kristine Østbye ir Kristina Rummelhoff.
Tyrimas „Formuojamasis vertinimas mokykloje naudojant dirbtinį intelektą“ Nr. P-EDU-23-25 yra bendrai finansuojamas Europos Sąjungos (projektas „Edukacinių tyrimų proveržis“, Nr. 10-044-P-0001) pagal 2025.04.17 susitarimą, sudarytą su Lietuvos mokslo taryba (LMT).
Projektas „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo). Projekto Nr. Nr. S-ITP-24-3. Finansuojamas iš valstybės biudžeto lėšų ir vykdomas pagal Tarybos administruojamą paskirtinę programą „Informacinės technologijos mokslo ir žinių visuomenės plėtrai“ . Vykdančioji institucija: Klaipėdos universitetas.