Seminaro metu KU dėstytojos pristatė unikalų universiteto kuriamą „Gyvosios laboratorijos“ (Living Lab) modelį – atvirą bendradarbiavimo erdvę, kurioje kuriamos, testuojamos ir diegiamos inovatyvios švietimo technologijos. Lektorės paaiškino, kaip EDUTECH STEAM laboratorija sėkmingai jungia mokslinius tyrimus, ugdymo praktiką ir technologijų kūrėjų kompetencijas, siekiant kurti pažangias šiuolaikinio švietimo priemones.
Ypatingas dėmesys pranešime skirtas DI pagrindu veikiančioms edukacinėms technologijoms ir jų taikymui mokymosi procese. Dėstytojos išsamiai pristatė LearnLab platformą, į kurią jau integruojamas lietuviškas ugdymo turinys. Ši platforma suteikia galimybes mokytojams kurti interaktyvias, projektiniu mokymusi grįstas veiklas, didina mokinių įsitraukimą ir sudaro sąlygas personalizuotam mokymuisi.
Pristatymo metu buvo aptarti laboratorijoje kuriamų veiklų pavyzdžiai ir išgryninta ambicinga ateities kryptis – „Gyvosios laboratorijos“ modelio potencialas tapti nacionaline švietimo kaitos ir inovacijų platforma.
Klaipėdos universitetas džiaugiasi EDUTECH STEAM laboratorijos lektorių indėliu stiprinant universiteto matomumą nacionaliniu lygmeniu ir puoselėjant lyderystę švietimo inovacijų srityje.